Satın alma kararı nasıl veriliyor? Bir markanın değeri nasıl anlaşılıyor? Peki ya bir ürünün güvenilir olup olmadığını öğrenmek için tüketiciler ilk olarak hangi kaynaklara başvuruyor?
İnternet bilgi edinmek isteyen herkes için devasa bir buluşma noktası olma niteliği taşıyor. Dijital dünyada yer edinmeye çalışan markalar satışlarını arttırmak, marka bilinirliklerini yükseltmek, müşteri sadakati sağlamak ve prestijlerini korumak için web sitelerinin yüksek performans göstermesine ihtiyaç duyuyor.
Arama motorlarında yapılan aramalar sonucunda ilk sayfada yer almak ve her zamankinden daha fazla potansiyel müşteriyle etkileşim kurmak için markaların faaliyet gösterdikleri sektör, satışını yaptıkları ürün ya da hizmetler özelinde SEO yani Arama Motoru Optimizasyonu çalışmalarına başvurmaları gerekiyor.