İÇERİK PAZARLAMASI

Kimilerine göre dijital pazarlamanın atom parçacığı kimine göre ise kralı! 

İçerik pazarlaması her geçen gün sektördeki önemini arttırıyor ve dijital pazarlamanın her alanında etkisini hissettiriyor. 

“İçerik pazarlaması nedir?” sorusuna verilecek yanıtlar da ister istemez çeşitleniyor. 

İçerik pazarlaması; belirlenmiş bir hedef kitlenin dikkatini çekmek, o kitlenin ilgisini sürekli kılmak ve nihayetinde kitleyi müşterilere dönüştürmek için fayda sağlayan, sektörle ilgili ve tutarlı içeriklerin oluşturulmasına ve bu içeriklerin en uygun mecralarda yayımlanmasına odaklanan stratejik bir pazarlama yaklaşımıdır. 

Bu yaklaşım alelade içeriklerin üretilmesinden çok daha fazlasını kapsar. Firmaya, sektöre, hedef kitleye ve içeriğin paylaşılacağı platformun dinamiklerine göre belirlenen bir strateji takip edilmediğinde orta ve uzun vadede amacına ulaşamaz.

İçerik pazarlaması diğer dijital pazarlama yöntemlerinin stratejilerinin çıkış noktasıdır, ekonomiktir ve yatırım geri dönüş oranı çok yüksektir. 

Sosyal medya pazarlamasının da SEO çalışmalarının da özündedir. Markaya değer katan ve marka değerinin benimsenip kabul edilmesine aracılık eden bir strateji olarak düşünülebilir. 

Özgünlük gerektirir, her markanın kendi sesiyle hedef kitlesine hitap edebilmesi açısından içerik pazarlamasında uzmanlık, kritik derecede önemlidir. Çünkü içerik pazarlaması alanında uzman olanlar sundukları hizmetin MARKA DEĞERİNİ ARTTIRMASI amacına uygun stratejiler benimsemeleri gerektiğini bilir. 

Sanıldığının aksine içerik pazarlamasının temel amacı satışları bir anda yükseltmek değildir, içerik pazarlaması satışın yükselmesi için öncelikle müşterilerle verimli bir iletişim kurmayı gerektirir.

Tart Ajans olarak içerik pazarlaması alanında 10 senelik tecrübemizle birçok farklı sektör için çalışmalar gerçekleştirdik. Her bir projemize değer katmaya odaklanırken uzun süreli iş ortaklıkları oluşturabildik.