Kimilerine göre dijital pazarlamanın atom parçacığı kimine göre ise kralı!
İçerik pazarlaması her geçen gün sektördeki önemini arttırıyor ve dijital pazarlamanın her alanında etkisini hissettiriyor.
“İçerik pazarlaması nedir?” sorusuna verilecek yanıtlar da ister istemez çeşitleniyor.
İçerik pazarlaması; belirlenmiş bir hedef kitlenin dikkatini çekmek, o kitlenin ilgisini sürekli kılmak ve nihayetinde kitleyi müşterilere dönüştürmek için fayda sağlayan, sektörle ilgili ve tutarlı içeriklerin oluşturulmasına ve bu içeriklerin en uygun mecralarda yayımlanmasına odaklanan stratejik bir pazarlama yaklaşımıdır.
Bu yaklaşım alelade içeriklerin üretilmesinden çok daha fazlasını kapsar. Firmaya, sektöre, hedef kitleye ve içeriğin paylaşılacağı platformun dinamiklerine göre belirlenen bir strateji takip edilmediğinde orta ve uzun vadede amacına ulaşamaz.