SEO

Satın alma kararı nasıl veriliyor? Bir markanın değeri nasıl anlaşılıyor? Peki ya bir ürünün güvenilir olup olmadığını öğrenmek için tüketiciler ilk olarak hangi kaynaklara başvuruyor?

İnternet bilgi edinmek isteyen herkes için devasa bir buluşma noktası olma niteliği taşıyor. Dijital dünyada yer edinmeye çalışan markalar satışlarını arttırmak, marka bilinirliklerini yükseltmek, müşteri sadakati sağlamak ve prestijlerini korumak için web sitelerinin yüksek performans göstermesine ihtiyaç duyuyor.

Arama motorlarında yapılan aramalar sonucunda ilk sayfada yer almak ve her zamankinden daha fazla potansiyel müşteriyle etkileşim kurmak için markaların faaliyet gösterdikleri sektör, satışını yaptıkları ürün ya da hizmetler özelinde SEO yani Arama Motoru Optimizasyonu çalışmalarına başvurmaları gerekiyor.

TART AJANS olarak tüm hizmetlerimizde olduğu gibi SEO hizmetimizde de her sektörden tek bir iş ortağı ile çalışma prensibini benimsiyoruz. Önce iş ortaklarımızın beklentilerini öğreniyor, sektör araştırması yapıyor ve mevcut rakipler özelinde derinlemesine analizler gerçekleştiriyoruz. İş ortaklarımız için gerçekleştirdiğimiz çalışmalar sonucunda onlara özel SEO stratejisi belirliyor ve dijital dünyadaki tüm izlerinin daha rahat erişilebilmesi adına çalışmalarımızı yürütüyoruz.

SEO çalışmalarımızın kapsamını iş ortaklarımızın ihtiyaçları doğrultusunda planlıyor, bu süreçte site içi ve site dışı SEO çalışmalarını eş zamanlı yürütüyoruz.

Web sitelerinin arama motorları sonuçlarında öncelikli olarak sıralanması adına içerik stratejilerini, anahtar kelime çalışmalarını, web sitesinin teknik alt yapısı analizlerini harmanlıyoruz.

Özelleştirilmiş hizmetlerimiz sayesinde iş ortaklarımızın sektörleri, ürün ya da hizmetleri hakkında yapılan aramalarda arama motoru sonuç sıralamasında ilk sıralarda yer almasına aracılık ediyoruz.